Darmowa dostawa od 40 zł

Najczęściej zadawane pytania

Nie, zakupy w naszym sklepie nie wymagają posiadania konta. Możesz dokonać zamówienia jako gość. Natomiast jeśli chcesz mieć pełny wgląd do swojej listy zakupowej utwórz konto i monitoruj wszystkie swoje zamówienia w prosty sposób z panelu klienta. Rejestracja w naszym sklepie internetowym jest całkowicie darmowa.

Numer Twojego zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail którą dostaniesz po dokonaniu zamówienia. Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, twój numer zamówienia znajduje się w panelu klienta.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT po prostu dodaj wybrane produkty do koszyka i przejdź do formularza zamówienia. Faktura VAT zostanie do Ciebie wysłana jeśli na ostatnim etapie zamówienia wybierzesz opcję "Chcę otrzymać FV". W polu które się pokaże wprowadź pełne dane swojej firmy takie jak Nazwa, NIP i adres. Po dokonaniu zamówienia prześlemy do Ciebie fakturę VAT. Gdyby z jakichś względów faktura nie dotarła do Ciebie, napisz wiadomość e-mail do obsługi sklepu.

Jeśli zanotowałeś problemy z realizacją zamówienia lub z dokonaniem płatności, napisz do nas wiadomość. Dokładnie opisz swój problem i w miarę możliwości dołącz zdjęcie z błędem, który zauważyłeś. Nasi pracownicy sprawdzą problem i odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.

Wypełnij dowolnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy - najważniejsze żeby znajdował się na nim nr konta do zwrotu środków, Twoje dane oraz nr zamówienia. Zapakuj przesyłkę i odeślij na nasz adres: 66-415 Kłodawa ul. Spokojna 12

Czas na zwrot to 14 dni liczony od dnia otrzymania przez ciebie przesyłki.

Oczywiście. Wystarczy, że odeślesz do nas przesyłkę i dołączysz do niej informację na jaki rozmiar i kolor mamy pasek wymienić. Pamiętaj, żeby dołączyć do przesyłki swój adres, na który wyślemy przesyłkę. Adres do wysyłki: 66-415 Kłodawa ul. Spokojna 12

Na wymianę paska masz 30 dni liczone od daty otrzymania przez ciebie przesyłki.

Tutaj lub w naszym regulaminie. Dane do przelewu: Smartwatche.pl Nr konta: 66102019670000810201544436. W tytule przelewu nie zapomnij podać numeru zamówienia