Nasz sklep dokłada wszelkich starań, aby Państwa przesyłki były wysłane w jak najkrótszym czasie. W trosce o dobro i wygodę naszych klientów oferujemy kilka wariantów dostawy i odbioru towaru.

Przesyłki są z reguły wysyłane w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania wpłaty. Czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika i może się różnić. W celu sprawdzenia stanu przesyłki zalecamy śledzenie przesyłki na podstawie numeru listu przewozowego Państwa przesyłki. Numer ten należy wpisać w odpowiednie miejsce na stronie przewoźnika np. InPost lub DHL. W przypadku braku otrzymania przesyłki prosimy o kontakt na adres e-mail lub nr telefonu znajdujące się w zakładce Kontakt. 

  •  
  •  
  •  

Koszty dostawy

  •  

Przesyłka kurierska - 15 zł

  •  

Przesyłka kurierska pobraniowa - 20 zł

  •  
  •  
  •  

Paczkomaty InPost - 15 zł

  •  
  •  
  •  

Paczkomaty InPost za pobraniem - 20 zł

Przesyłki uszkodzone

Pamiętaj, aby zawsze sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. Jeśli doszło do uszkodzenia paczki postępuj z następującymi wytycznymi:

  •  
  •  

Przesyłka jest widocznie uszkodzona:

1) Niezwłocznie otwórz paczkę i sprawdź zawartość

2) Spisz odpowiedni protokół (znajdujący się u kuriera) - jest to niezbędne do wnioskowania o odszkodowanie

  •  
  •  

Przesyłka bez widocznych uszkodzeń:

1) Jeśli odebrałeś/aś przesyłkę, natychmiast skontaktuj się z firmą kurierską, która dostarczyła Twoją przesyłkę

2) Umów się z firmą kurierską na spisanie protokołu szkody - jest to niezbędne do wnioskowania o odszkodowanie