Nasz sklep dokłada wszelkich starań, aby Państwa przesyłki były wysłane w jak najkrótszym czasie. W trosce o dobro i wygodę naszych klientów oferujemy kilka wariantów dostawy i odbioru towaru.
Przesyłki są z reguły wysyłane w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania wpłaty. Czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika i może się różnić. W celu sprawdzenia stanu przesyłki zalecamy śledzenie przesyłki na podstawie numeru listu przewozowego Państwa przesyłki. Numer ten należy wpisać w odpowiednie miejsce na stronie przewoźnika np. InPost lub DHL. W przypadku braku otrzymania przesyłki prosimy o kontakt na adres e-mail lub nr telefonu znajdujące się w zakładce Kontakt.
Koszty dostawy
Przesyłka kurierska - 15 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa - 20 zł
Paczkomaty InPost - 15 zł
Paczkomaty InPost za pobraniem - 20 zł
Przesyłki uszkodzone
Pamiętaj, aby zawsze sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. Jeśli doszło do uszkodzenia paczki postępuj z następującymi wytycznymi:
Przesyłka jest widocznie uszkodzona:
1) Niezwłocznie otwórz paczkę i sprawdź zawartość
2) Spisz odpowiedni protokół (znajdujący się u kuriera) - jest to niezbędne do wnioskowania o odszkodowanie
Przesyłka bez widocznych uszkodzeń:
1) Jeśli odebrałeś/aś przesyłkę, natychmiast skontaktuj się z firmą kurierską, która dostarczyła Twoją przesyłkę
2) Umów się z firmą kurierską na spisanie protokołu szkody - jest to niezbędne do wnioskowania o odszkodowanie